یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

پاک سازی کامل تمامی ردپاها در ویندوز باTracks Eraser Pro 8.51

 

 

 

Tracks Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:57 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 گاهی لازم است تا کاربرانی که به یک سیستم رایانه ای دسترسی دارند به صورت محدودتر از آن سیستم بهره بگیرند. مثلا درایوهای نوری یا همان دیسک خوان های نوری برای آن ها بسته باشد و کاربر قادر نباشد از آن ها استفاده کند البته به صورت نرم افزار و نه به صورت سخت افزاری! مثلا در محیط هایی مثل کافی نت ها این مورد شاید بیشتر مورد نیاز باشد به همین دلیل ما ترجیح دادیم تا نرم افزاری هم در این زمینه معرفی کنیم. Master Voyager نرم افزار کاملی است که به واسطه آن می توان انواع دی وی دی رایتر ها یا دیسک خوان های نوری را از دسترس خارج کرد. تنها یک کلیک لازم است تا این کار صورت گیرد و بدون هیچ مشکلی هم می توان تغییرات را به حالت قبل بازگرداند.
محیط نرم افزار فوق العاده ساده بوده و به همین سبب هم می توان به راحتی از آن بهره برد. البته نه فقط CD ها و DVD ها بلکه انواع USB فلش ها یا فلاپی دیسک ها را هم می توان از دسترس خارج کرد. Master Voyager نرم افزار بسیار مناسبی است تا کاربران بتوانند سطح دسترسی ها را برای بخش هایی از سیستم محدود کنند.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 با این برنامه ی کمیاب می توانید تمام process های ویندوز را کنترل کنید و ویندوز را امن نگه دارید اگر سیستم شما ویروسی شود شما وقتی وارد Task Mangager  خود ویندوز شوید process  های ویروس را نمی توانید مشاهده کنید که این باعث می شود که دوباره ویندوز خود را عوض کنید اما با این برنامه می توانید process را مشاهده کنید و و جلوی فعالیت آنها را بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : behi1ty

سلام امروز با یه برنامه ی دیگه براتون آوردم

این برنامه کمک یار ویندوز است و با این برنامه کار هایی را که نمی توان در ویندوز انجام داد را با این برنامه با محیط گرافیکی و خیلی راحت و آسان می توان آن کار ها را انجام داد

دانولد در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 26906
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1